guestbook 2

woensdag 4 november 2015

Schooluniform (1)

Een hele tijd terug kwam ik in mijn Quiltzaakje in Wassenaar en daar zag ik een staal van een ruitje, welke ik zeer passend vond voor de plooirokjes van de Kostschool leerlingen.

Een mooi blauw, beige geruit lapje. Maar helaas bleek de stof bij bestelling niet meer leverbaar. Ik balen, want nu moest ik mijn eerste idee van een blauwe plooirok, wit bloesje, beige vestje een blauw stropdasje veranderen.

Het werd of een rose/geel geblokt lapje of ik moest kiezen voor een ander blauw ruitje.
Ik had gekozen voor het andere blauw ruitje, maar helemaal tevreden was ik niet en het lapje verdween in de kast.

dit 1e ruitje - wordt nu vervangen door - dit 2e ruitje

En wat schetst mijn verbazing, afgelopen weekend loop ik langs de stand van Atelier één op twaalf en zie mijn lapje liggen. Gelijk de hele voorraad daar weggekocht. Bij het zien van het lapje begint het weer helemaal te kriebelen en wil niets liever dan snel aan de slag met de inrichting van de Kostschool.

2 opmerkingen:

  1. Het tweede stofje is inderdaad mooier.
    Nu maar snel beginnen, maar ja, de factor tijd hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. TIJD..... vies woord als je dit te vaak zegt....

    BeantwoordenVerwijderen