guestbook 2

maandag 22 november 2021

Toiletmeubel voor de Franse Lerares

Vorige week schreef ik al even dat ik er aan zat te denken om 2 toiletmeubels te maken, en als ze af waren zou kijken welke in de slaapkamer en welke in de badkamer zou komen. Terwijl ik dit weekend met mijn zus en 2 vriendinnen aan het knutselen was, ben ik weer snel van de gedachte af gestapt.

Met elkaar maakten we de toilettafel zoals in het grote boek van het Franse Huis (Lea Frisoni) beschreven wordt, maar de 2e workshop was bij het zien van het stof en kant totaal niet geschikt om in deze stijl verwerkt te kunnen worden.

Dus ik heb me volledig gericht op de ene toilettafel die we samen gingen maken. Werkbeschrijving vertaalt en stap voor stap alles uitgevoerd. Na 2 dagen was het tafeltje klaar. Ik ben er erg tevreden mee en gelijk vandaag het meubeltje in de slaapkamer toegevoegd.

*******






Wil je ook eens een kijkje nemen bij de verbouw van het appartement van de Franse Lerares? Kijk dan even op haar eigen pagina: https://kostschool.blogspot.com/p/woon-slaapkamer-van-de-franse-lerares.html

*******

Binnenkort worden gelukkig alle deuren geleverd, dus dan kan ik alle openingen op maat maken en eindelijk beginnen met het behangen van het huis. Ik heb ook al over de vloer nagedacht, dus binnenkort volgt er weer een update. 

@Thea

1 opmerking:

  1. Ja, deze is zeker leuker voor de slaapkamer, goede keuze hoor!
    En het begint er al steeds leuker uit te zien

    BeantwoordenVerwijderen