guestbook 2

maandag 11 juli 2022

Plafond en wanden van het klaslokaal

Waar ik in mijn vorige blog schreef dat ik morgen weer verder zou gaan, was dit niet letterlijk bedoeld aan mijn klaslokaal in de Kostschool. Door te beginnen met het klaslokaal in de kostschool kwamen gelukkig wel de verschillende ideeën naar boven om de meubeltjes en andere accessoires te kunnen maken voor het Zomerproject 2022. 

Deze heb ik eerst afgerond. Zaterdag is het online- project met 18 deelnemers begonnen, dus nu is er weer tijd om met mijn eigen klaslokaal verder te gaan.

Ik had al eerder geschreven dat ik een aanpassing zou gaan doen, in vergelijking met de onderdelen van het Zomerproject, maar hier ga ik later meer over schrijven.

Vandaag heb ik me bezig gehouden met het plafond, de lambrisering en het behang erboven. Het behang heb ik wat rustig gehouden, omdat er nog verschillende decoraties tegenaan komen. Maar ik wil het wel een sjiek en vintage uiterlijk geven, want het is tenslotte ook een eeuwenoude kostschool.

Vandaag even een foto van de stand van zaken tot nu. 

Op de pagina van het klaslokaal heb ik meer details uitgeschreven over de aankleding van het klaslokaal. http://kostschool.blogspot.com/p/klaslokaal.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten