guestbook 2

zondag 26 mei 2013

Keuzes maken in afwerken van de buitenkant


Huis ter Veen 001a.jpg

Op 30 sept 2011 schreef ik:
Afgelopen periode heb ik verf gezocht en naar een manier gezocht hoe ik de buitenzijde van het huis wil afwerken.
Ik heb er bewust voor gekozen eerst met de buitenzijde van het huis bezig te zijn, omdat het een blikvanger in huis is en het mogelijk nog een lange tijd duurt voor alles zover klaar is, dat ik graag de buitenzijde netjes wil hebben.
Gezocht ook naar een manier om de buitenkant ruw af te werken, en dit nu gevonden in het insmeren van het huis met tegelpasta, kant en klaar, dus zo op te smeren met een plamuurmes. Het is wel even een vies werkje, maar ik weet zeker dat het gaat lukken.
Hierna gaat de latex er dan op!




























Geen opmerkingen:

Een reactie posten