guestbook 2

woensdag 6 mei 2015

Bloementrap voor in de tuin

Voor het OLMC project was de opdracht voor de maand april om op de Veranda iets van een kast, oppottafel of ander opbergmeubel te maken. Nu heb ik al wel een heel leuk opbergmeubel op het oog, maar omdat deze in combinatie met de bloemen en planten van de maand juli gemaakt moet worden, laat ik deze nog niet zien.

Maar wel heb ik gekozen voor deze trap. Zoals je ziet heb ik ook gelijk verschillende maten en kleuren bloempotjes ervoor gemaakt, en ook hier zullen later in het jaar de plantjes toegevoegd gaan worden.

 
Deze Bloementrap komt achter de keukendeur te staan, en zal als achtergrond een stenen muur krijgen. Deze ben ik op dit moment nog aan het metselen, want de aanleg van de tuin gaat in een rustig tempo verder. Een heel werk om van eierdozen steentjes te snijden en vervolgens ze stuk voor stuk erop te plakken. Zodra er wat meer kan laten zien, komt er zeker een foto langs.


1 opmerking:

  1. Nou snap ik de foto met het muurtje maar vooral ook de wat in mijn gedachte tekeningen waren op het muurtje. Eierdozen karton. Ik had het zelf kunnen bedenken. Leuk Thea. Je schiet aardig op zo.

    BeantwoordenVerwijderen