guestbook 2

maandag 20 juni 2022

Klaslokaal

Het Zomerproject van Thea's Miniatuurwereld heeft dit jaar als thema: "Een Oud Klaslokaal".

De laatste weken zat ik me te bedenken op welke manier ik een project vorm kon geven en ook gelijk met mijn eigen miniaturen weer een stapje verder te kunnen komen. Uiteindelijk gekozen voor dit thema, zodat ik de verschillende onderdelen uit het project gelijk in de Kostschool neer kan zetten. Dus het is gelijk mijn kijkkamer voor het project.

Vandaag begonnen met het schilderen van de muren en plafond, latjes voor het plafond en lambrisering uitgezocht, zodat ik deze bruin kan beitsen, de deuren en ramen bij elkaar gezocht en begonnen met het in de verf zetten ervan. Het ligt nu te drogen, morgenavond weer verder.... 



Wil je de bouw van het klaslokaal volgen,
Neem dan even een kijkje op de desbetreffende pagina!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten