guestbook 2

woensdag 25 november 2020

Appartementen in de maak

 Afgelopen weekend hadden we ons jaarlijkse PPH weekend.

Doordat we niet konden afreizen ivm de Corona-pandemie besloten we met z'n vieren om thuis aan ons miniatuurwerk te gaan werken en elkaar via de App te stimuleren om even de boel de boel te laten en nu wat meters te kunnen maken.

In de voorbereiding naar het weekend wel even na zitten denken welk project ik erbij zou gaan pakken, maar de Kostschool stond toch wel boven aan mijn lijstje. Deze is zo groot, dat ik hier ook echt thuis aan moet werken.

Al langere tijd had ik boeken bekeken en besloten dat ik af zou gaan stappen van een grote kamer voor de Franse lerares en directrice. Zo'n grote ruimte is niet zo knus en er zitten geen kleine hoekjes in. Daarom de voorkanten eraf getild, de meetlat en een stuk MDF gepakt en aan de slag gegaan.

In de kamer van de Franse lerares zitten nu 2 extra wanden, de slaapkamer van de directrice komt in de hoek van de kamer met een schuine deur, maar ook heb ik voor de slaapkamer van Yoshino en de Badkamer alvast een wand uitgezaagd. Terwijl ik zo bezig was merkte ik op dat de binnendeuren echt veel te breed gemaakt zijn, dus deze ga ik binnenkort nog opvullen voordat het behang er op komt. In totaal moet ik 15 binnendeuren en deurposten maken, dus dat is ook een leuk werkje.

Nog genoeg te doen en eindelijk inspiratie om ook echt aan de slag te gaan.


Bad - en slaapkamer Franse Lerares
Zitkamer Franse lerares 

++++++++++

Slaapkamer Directrice, ze staat voor de 1e wand
van de afscheiding slaapkamer

++++++++++

Slaapkamer Yoshino en badkamer voor de meiden


Geen opmerkingen:

Een reactie posten