guestbook 2

zondag 26 mei 2013

De eerste ramen

16 jan 2013

Het is al weer een tijdje geleden dat ik iets in en over de kostschool geschreven heb. Niet omdat mijn ideeën stil staan hoor, maar omdat het soms aan de tijd ontbreekt om ook echt je ideeën om te zetten in resultaten. Wel herkenbaar denk ik!
In oktober afgelopen jaar was ik in gedachen bezig met het hal en trappenhuis, en ben ik ook een workshop bij Nalladris gaan volgen voor een kroonluchter. Op de beurs in Apeldoorn kocht ik een mooie haltafel en zo langzamerhand gaan er steeds meer dingetjes toegevoegd worden.
Rond de feestdagen begonnen met verven. De kast onder het huis ligt vol met zakjes deuren en ramen, en nu gelukkig een eerste start met verven kunnen maken. De kop is er af, twee raampjes per middag, dus nog even te gaan....

013.JPG

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen