guestbook 2

zondag 26 mei 2013

Verven


9 april 2012
 
Afgelopen weekend ben ik begonnen met het in de verf zetten van de buitenzijde van het huis.
De wanden wil ik graag met structuur bewerkt hebben en het heeft even geduurd voor ik hier een goed techniekje voor heb kunnen vinden. Ik heb tegelpasta met een plamuurmes op de wanden gezet en vervolgens met een schuurspons rondjes gedraaid over de pasta voor de structuur. Nadat alles droog was er een laagje latex opgezet. Smeren is dan geen optie meer, je moet het dan meer tamponeren. Een hele klus, want het huis is groot (138 x 148 x 48).
Het eerste deel is klaar, het achterkant en zijkanten van het huis zijn klaar. De volgende keer ga ik de voorkant doen en langzaam beginnen met het bewerken van de deuren.


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten