guestbook 2

zaterdag 31 januari 2015

Inspiratie opdoen voor Tuin & Terras

Begin van het jaar hadden we een chat met de Online Mini Club, waarin we verschillende ideeën bedacht werden. Die zelfde avond heb ik nog wat op Google zitten kijken om enkele ideeën op te doen, zodat het project ook in mijn hoofd wat meer begon te groeien.
 
 
 

Daarnaast zijn er verschillende opdrachten bedacht, zodat bijna elke maand een ander thema aan bod gaat komen. Ik doe vanwege tijdgebrek niet mee aan de swaps, en ik wil zoveel mogelijk zelf maken in dit project.
 
De opdrachten zijn:
De opbouw / de basis - Lekker hangen of zitten - Opbergen en bewaren - Dieren op de veranda - Groei & Bloei - Eten & Drinken - Verlichting - Decoreren.
 

2 opmerkingen:

  1. Die inspiratie plaatjes zijn erg leuk!
    Dit zal vast en zeker heel mooi worden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik denk het ook, ik vind de bank erg leuk, maar de rotan stoel ook. Mogelijk zal het uiteindelijk toch nog een heel gepuzzel zijn!

      Verwijderen