guestbook 2

zondag 14 april 2024

Oppottafel en krukjes

Het veranda project is al een paar jaar in een vergetelheid geraakt, niet dat het uit zicht was hoor, want het staat naast mijn Internationale Kostschool in de woonkamer, maar veel verder kwam ik er niet mee, want ondanks dat ik heel enthousiast begonnen was, waren er verschillende basis zaken die nog niet goed op orde waren. 

Nu de Online Workshopgroep van het Actieve PPH forum een jaarthema volgt met als onderwerp een tuinhuisje, zijn er verschillende onderdelen die ik misschien voor het Verandaproject wel uit kan werken. 

Dus de veranda eerst weer gesloopt (muren liepen niet recht). En voor het op ga bouwen ga ik toch eerst de muren maar afmetselen met eierdoos steentjes, want plat liggend werkt het gemakkelijker als wanneer de muren recht op staan. 

Inmiddels heb ik wel een Oppottafel en 2 krukjes gemaakt, 
welke laatst genoemde een workshopje was vanuit het PPH forum. 

Wat het project verder nog gaat brengen weet ik nog niet, 
wordt vervolgd.... 
Ik houd jullie op de hoogte!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten